22 de febr. 2008

Antonia Moore


Ara ja fa molts dies que no escrivia, i la sensació és com que tens un compte pendent, una espècie de remordiment de consciència. Tinc coses per comentar de fa ja temps, però entre que hi ha molta feina (estem a punt de començar una campanya electoral, al Parlament hi ha l'intensíssim debat sobre Kosovo, que té repercussions a casa nostra; he de preparar viatges i reunions pel despatx,...) i que no sé com posar-m'hi, ho he anat deixant. Ara tinc un momentet, aprofitem-lo, doncs!!

Aprofitant dos caps de setmana que he baixat a casa, he vist al cine Savage Grace amb la magnífica Julianne Moore, i el Swenney Todd de Tim Burton. La primera és un drama excel.lentment interpretat que narra la història d'una dona fascinant, i terrorífica, basant-se en fets reals. La segona és l'adaptació a la pantalla gran del musical de Sondheim, fosc, gore i viciat, a l'estil del director. Doble recomanació. I ja que aquest cap de setmana són els Oscars, recomano una de les pel.lícules nominades, Persepolis (La gran favorita, No country for old men, encara no l'he vist...)

Fa unes setmanes, anant amb RENFE de l'aeroport al centre de Barcelona, em vaig topar amb Pau Debon el cantant dels Antonia Font, del que com sabeu en sóc fan. Seia molt a prop d'on era i em vaig passar tot el viatge mirant de reull i considerant si dir-li alguna cosa, demanar un autògraf,... Allà ningú el va reconèixer, clar, però el vaig veure tant tranquil i natural que em va fer vergonya destorbar-lo. L'Star System de casa nostra "is different" Jo creia que viatjaven en Limousina, però ja vaig veure que no...

Contradiccions de la Vida: L'Associació per a l'autorregulació de la Comunicació Comercial no para d'enviar cartes al despatx...


Ah! Vaig anar a una recepció a Brussel.les del President de la Generalitat per celebrar l'Any Nou el 13 de febrer (!!) i allà estava ell, ni més ni menys que en CarlesPrats-TV3-Brussel.les. Sé que li vaig comentar a algú que em sonava aquell tio, i em va dir, clar, de la tele. No és per desmitificar, però és molt baixet ;-)

Per cert, parlant d'aquestes coses, el govern català ha anunciat amb el nou pla de seguretat viària, la implementació de carrils bus/vao en algunes de les principals vies d´accés a Barcelona. Com que ho havia comentat en un post anterior (i sembla que m'han fet cas ;-)poso el link:
Podeu llegir la notícia clickant aquí