7 de març 2008

Puedo prometer i prometo...


Aquest passat cap de setmana vam arribar als 26°C a certes zones de Catalunya. Jo vaig poder gaudir del sol de primera hora de la tarda, inmòbil durant molta estona, donant-me en tota la cara,... Fantàstic experimentar això en aquesta època de l'any, i més quan el dia següent et topes amb la crua realitat Brussel.lenca: gairebé 20°C menys, el cel grisós i...neu! Sí senyor.

Bé, amb tot el xou de la Campanya electoral i demès temes de feina no estic escrivint gens i em fa ràbia, perquè perdré els meus (pocs) incondicionals. No vull prometre coses que després no podré cumplir, com els polítics ;-), però espero que a partir de la setmana que vé (tot i que toqui Estrasburg) tingui alguna estoneta per explicar coses. Coses tant surrealistes com una exposició que hi va haver al Parlament sobre el Càncer de cólon i on hi havia un cólon gegantí, on podies entrar -s'entén que pel lloc on acaba l'intestí...- i veure els efectes del Cancer.