8 d’oct. 2008

Fa 1 any


Avui, 8 d'octubre de 2008, fa just un any que vaig començar a treballar al Parlament Europeu, i un any i un dia que vaig arribar a aquesta ciutat. Ho recordo com si fos ara, arribant a l'aeroport amb dues maletes, perdut, passant per la Grand Place i quedant impressionat, arribant a un parc prop del nou pis,... Allà, vaig respirar fons i vaig pensar: què carai hi fas aquí, un diumenge, sol a Brussel.les, anant a instal.larte a un lloc que no coneixes, on parlen un idioma extrany per tu, compartint pis amb una desconeguda,i començant una feina que no tinc ni idea com serà...

Vaig veure un banc al parc on hi donava el sol i m'hi vaig estirar una estoneta. Em vaig relaxar, tancant els ulls, i després vaig seguir cap al pis per començar la meva nova vida.

Aix, crec que m'estic posant melancòlic... Fora, fora!

Un any dóna per molt, i la meva vida ha canviat radicalment, 180°. I a millor. Tot i que els inicis no van ser fàcils, ara no me n'arrepenteixo gens de la meva decisió, ha estat el millor que vaig poder fer llavors. El futur? Ja veurem...