18 de març 2008

ONA FM: L' ENTREVISTA!


Ahir em truquen de casa i em diuen que m'estan buscant d'una ràdio per fer-me una entrevista.

Evidentment no dono crèdit. Es veu que han llegit el meu blog.

Efectivament, després es posen en contacte amb mi d' ONA FM (l'antiga Ona Catalana que va ser absorbida per la SER) El programa en concret es diu La Vinyeta, i el dirigeix i presenta en Luismi Martinez, juntament amb la Mònica Pérez -a tots dos els haureu vist a la tele alguna vegada- i amb la col.laboració especial del genial cantautor-showman solsoní Quim Vila.És un magazine en clau d'humor sobre temes molt variats.

Bé, doncs l'entrevista ha girat entorn de la meva vida a Bèlgica i les peculiaritats del país i la gent (m'he sentit una mica com els protagonistes de l'afers exteriors del Mikimoto)i estava força nerviós perquè no sabia per on em sortirien -vull dir si em farien preguntes compromeses, o difícils de respondre,...-

Al final tot ha anat relativament bé (fins i tot la meva veu no m'ha desagradat, cosa que normalment no passa) He de donar les gràcies als membres de l'equip que han estat molt amables i simpàtics, i m'apunto aquest programa per escoltar-lo quan tingui ocasió, juntament amb altres programes de ràdio molt recomanables com "En guàrdia" de Catalunya Ràdio, amb Enric Calpena i el Dr. Junqueres; "Delicatessen", a Icat Fm, amb el gran Albert Puig, o el clàssic "Minoria Absoluta" a RAC1.

Penjo aquí el link amb part de l'entrevista (Després de les notícies ha continuat, i és quan he estat més còmode i ocurrent, però aquesta part no l'han penjat,...)

http://www.ona-fm.cat/vinyeta.asp

Clickar on diu MP3 Cobro revertit Brussel.les. Bé amics internautes, ja veieu quina influència tenen els blogs que m'ha permès sortir a un mitjà de comunicació tradicional. No em queixaré més de què ningú no em llegeix...