14 de març 2008

Telèfon mobil


Fa unes setmanes, parlo amb els de casa i em diuen que han trucat per telèfon demanant per mi, de El Periódico, i que he guanyat un premi. Me l'enviaran a casa. En principi desconfio, ja que avui dia les estratègies de publicitat són molt sofisticades...Uns dies després, però, reben un mòbil Siemens i a la caixa hi consta que ho envia el diari, però no hi ha cap carta ni res.

Jo estava ben intigat, perquè no hi havia manera de recordar en quin concurs o sorteig havia jo participat (la meva mala memòria és llegendària entre família i amics) Uns dies després, la meva mare em diu que ja sap perquè m'han regalat el mòbil. Diu que estava buscant coses al google i que va posar el meu nom i va aparèixer la resposta al nostre neguit: Havia participat en una porra d El Periódico pels Oscars 2008 i vaíg endevinar els guanyadors de les 8 principals categories!!!

El primer que vaig pensar és perquè ma mare buscava el meu nom al google ;-), però després vaig centrar-me i recordar, va ser una porra feta de pressa i corrents i sense pensar gaire. I jo que sóc molt d'informar-me del què es cou per internet (havia consultat les apostes de diferents mitjans per les principals categories)la veritat és que en algunes categories -com millor actriu i millor actriu secundària- vaig seguir una extranya intuició i no la lògica.

Total, que podeu comprobar que sóc un dels dos únics guanyadors de la porra si poseu el meu nom complet a google...