31 de des. 2007

BON ANY!





El meu primer cap d'any a la xarxa...




Jo felicito amb hores d'antel.lació perquè no sé si el dia 1 estaré per fer massa comentaris...

Respecte al post anterior, dir-vos que tot ha anat bé aquests dies, m'he recuperat molt bé del viatge accidentat, molts àpats, compres,etc. M'he tornat a costipar, això sí, però de moment no trobo a faltar la freda i extranya Brussel.les. De fet, passejant pels pobles i ciutats de Catalunya et fixes més en les diferències i peculiaritats de cada lloc. Per exemple: com és possible que la capital d'Europa sigui una ciutat tant poc adaptada per a persones amb mobilitat reduïda? A molts transports públics no hi ha ascensors, els edificis i les voreres estan plenes de desnivells i obstacles,... Per no parlar de la merescuda fama de país poc ecològic que té Bèlgica: No separen la brossa orgànica, les seves empreses són de les més contaminants del vell continent, i hi ha molt malbaratament d'aigua i de recursos, com en el cas dels milers d'avets que lliguen a les faroles com a decoració nadalenca particular (si, si, un avet sense cap mena de garlanda, ni bola ni res, lligat amb una corda a una farola: Aquest és el sentit de "decoració" dels belgues) i que fa com mal als ulls, primer perquè és poc estètic i segon perquè és una bestiesa,... I podria continuar, però tampoc seria qüestió de fer-se massa el xulo que a casa nostra hi ha moltes coses que no funcionen o que són absurdes, com ara el nivell dels salaris,...

Ja m'estic enrotllant innecessàriament...

BON ANY!