18 de des. 2007

Testimonis: Avui, els Ferrocarrils Catalans


Properament començaré una nova secció anomenada Testimonis, que miraria de donar l'oportunitat a la gent normal, a la massa treballadora, de manifestar les seves queixes, experiències, opinions, etc sobre el funcionament de la societat, casos reals,... Una mica del què es tracta és de donar veu a altra gent que no sóc jo per parlar de temes que interessin. Com que ho acabo de decidir ara, no tinc aportacions per posar a la secció, i rescataré una història que em van enviar per e-mail.

Per tant, la idea és que si teniu alguna queixa, història, anècdota, reflexió, que volgueu compartir, me l'envieu i jo la penjaré (amb el vostre nom o les dades que volgueu que apareguin -pot ser anònim-) perquè se'n faci una mica de difusió. Si la convocatòria no té èxit, ja m'espavilaré a buscar coses pel meu compte, però estaria bé que algú aportés alguna col.laboració, per petita que sigui.

De moment, per començar, un e-mail del Marc explicant una situació personal viscuda als FFCC:

És la resposta a una notícia apareguda a El Periódico i que podeu llegir aquí!!

"A mí per despistar-me un dia amb un abonament mensual de dues zones que val 48 €, i fer-lo servir per anar de barna a terrassa que són 3 zones, em van clavar una multa d´entre 20 i 40 €. Que si no hagués dit res podria haver saltat la tanca i apretar a correr. Després vaig presentar una reclamació exposant els motius pels quals ho considerava abusiu, i més tenint en compte que en altres companyies de transport davant d´una casuística així el que fan es cobrar-te la diferència o el bitllet senzill. La resposta va ser que tururut violes!

A aquesta senyora que estafa deliberadament, falsifica i deixa de pagar més de 500 euros, malgrat la parafernalia de la sentència judicial, ha hagut simplement d´abonar els 32,5 euros que val un forfait diari.

Aquests de FGC que s´ho facin mirar!!! En aquest país si pretens estafar, fes-la grossa!!!! Sortiràs més ben parat!

Ara ja m´he desfogat."


Bé, espero les vostres aportacions a beatnik@wanadoo.es