4 de des. 2007

Nico


El cap de setmana perfecte: vaig tenir visita, vaig poder fer una mica de tot (sopar a fora, cuinar, netejar el pis, passejar pels parcs, dormir, divertir-me,...) i em vaig empapar de l'esperit turístico-nadalenc del centre, amb paradetes santallucianes.

El que més em va cridar l'atenció del cap de setmana és que feien una espècie de festival que incloïa activitats, fires d'artesania, festes, obertura de les botigues el dissabte a la nit ( de 19 a 23h) i il.luminació d'edificis emblemàtics com l'hotel de Ville i la Bourse -el primer tipus mona de pasqua amb llums de mil colors i làsers i música d'òpera; el segon tot de rosa!-, sembla ser que per preparar-se per la festa de Sant Nicolás, que és aquest dijous. Pel què m'han dit, aquí és festa grossa, es fan regals (una espècie de Reis), etc. Avui en corre un pel Parlament, i també en vaig veure pel carrer el cap de setmana. I seria, perquè us en feu una idea, la versió europea i cristiana del Pare Noel, ja que va vestit de bisbe i tot de vermell. I diuen que el sant vé d'Espanya,... d'acord, però aquí ningú li ha fet mai cas, al pobre.

Aquesta setmana ja tothom ha començat a parlar dels sopars de Nadal. En tinc 3 (!)de feina -un a Brussel.les, un a Estrasburg i un a Barcelona- (coses d'estar a tot arreu i enlloc a la vegada), més un de personal al pis d'aquí, més tots els àpats familiars que m'esperen a casa. No cal que us digui que ja m'estic indigestant abans d'hora. I un altre tema que m'ha estressat una mica és el dels regals. M'he adonat que ja som en plenes festes com qui diu, i no he comprat res, ni he pensat en res per comprar. Home, sé que tampoc es tracta d'entrar en la voràgine consumista generalitzada, però és cert que aquí penso bàsicament en la feina i en menjar i les feines domèstiques, no tinc massa més temps per res més. Normalment un mes abans de Nadal ja estic pensant què regalaré a qui, però aquesta vegada serà ben diferent... Crec que tocarà xocolata belga per tothom!!!

Aquí una felicitació nadalenca "diferent":

1 comentari:

Anònim ha dit...

Me parece una irresponsabilidad el comentario sobre la medicación relacionada con las enfermedades mentales,sobre todo sobre la esquizofrenia. El señor Perez Alvarez no se si ha vivido o vive con un enfermo/a de esquizofrenia que se niega a tomar medicamentos después de leer sus declaraciones.Usted no es psiquiatra.