28 de set. 2007

COMUNICAT OFICIAL


Faig saber a la comunitat internauta que:

-Canvio de feina

-Vaig a viure a l'estranger, en concret a Brussel.les.

-En principi, si tot va bé, hi seré fins al juliol de 2009, encara que tornaré bastants caps de setmana.

-Hauré de replantejar aquest blog. Tinc dues opcions: O conservar als mínims aquest i començar-ne un de nou on expliqui totes les vivències noves, o bé mantenir aquest, amb modificacions, i convertir-lo com una espècie de diari "Afers exteriors". Ja n'informaré oportunament (s'accepten suggerències)

No marxo fins el 7 d'octubre, o sigui que encara tinc uns dies de marge. Com comprendreu, estic una mica atabalat perquè tot ha sigut molt ràpid, però la meva idea és aprofitar aquesta meravellosa eina que és la blogsfera per explicar-vos en detall la meva nova vida i fer-lo un canal més inmediat amb la gent propera (i la no tant propera) ara que serà més complicat trobar-se físicament amb tothom...

Més detalls, properament, no patiu.

1 comentari:

patirke ha dit...

Me n'alegro molt per tu (i a la vegada tinc una enveja...jaja sana eh, aixo q sempre es diu )
Amb lo "coquito" q ets no m'estranya.
Moltissima sort "santa"!