21 de gen. 2008

VAO


Coses rares:

- La setmana passada no podia entrar a l'habitació de l'hotel d'Estrasburg perquè ens vam deixar les claus dins, justament el dia que arribava d'hora -no haviem anat a sopar fora com és costum- i volia menjar una cosa lleugereta a l'habitació...Mentre m'obren, disfruto d'una agradable festa que donaven els propietaris als clients habituals de la setmana de la UE, espanyols en la seva majoria, perquè es traspassen el negoci (i van a fer-se càrrec d'una casa rural a la Bretanya)

-Rebo una notificació al pis de la Policia, dient que em vindran a visitar aquesta setmana. M'espanto. Vaig pensar: He comès algun delicte aquesta setmana...? Però no, com que m'he fet la Targeta de resident temporal (una espècie de DNI, enorme per cert) vénen a comprobar que efectivament visc al lloc on he dit que visc. I em sembla bé aquest control,...

-Nova normativa de maletes a Ryanair: Divendres vaig tornar a l'aeroport de Charleroi, d'infaust record per mi. La novetat era que només pots passar un "bulto" pel control de seguretat. Vaig haver d'entaforar la bossa dins la maleta ja de per sí plena... Però aquest cop sense boira, el vol agradable.


Finalment, una informació "sostenible":

Els Carrils bus-vao (vehicles alta ocupació = per exemple turismes amb un mínim de tres ocupants) a determinats trams d´autopista/autovia, és una fórmula molt efectiva i econòmica per decongestionar el tràfic, disminuir la contaminació així com per promoure el transport públic. Per a accelerar tot aquest procés us convido a adherir-vos al manifest que podeu trobar a la següent pàgina i d´aquesta manera pressionar a una administració reticent i que encara es recolza en la creació de nova infraestructura viaria com a solució, infinitament més cara i que tampoc acaba donant una solució efectiva a la mobilitat ja que es congestiona al cap de poc.

( Adheriu-vos al manifest clickant aquí! )