10 d’oct. 2007

Peripècies


Després de tres dies a Brussel.les ja puc dir que sé què és el famós clima belga: pluja fina i constant, boira, fred i foscor... Tot això va passar ahir i la veritat és que em va afectar l'ànim perquè estava una mica depre. Em vaig mullar com un pollastre i no tenia res a mà per sopar, a més. En arribar al pis, volia distreure'm i en lloc de veure la tele en francès -que és el què intento fer sempre per familiaritzar-me amb l'idioma- vaig veure la Súper Nanny Holandesa i una série bastant dolenta a TVE Internacional amb la Conxa Velasco que li havien posat un perrucot increïble. Total, que em vaig deprimir més encara...

Avui ja ho veig tot d'una altra manera. Comenco a perdre la por a l'anglès (el parlo i escric igual de malament que abans, però amb més alegria)i al temps m'hi acostumaré. El què més em preocupa ara mateix és el viatge d'aquí 10 dies a Estrasburg, al Ple Extraordinari del Parlament Europeu, perquè la meva companya d'oficina, que és una crack, no hi serà, i hauré de dur jo tots els temes de la meva jefa. Vaja, ja m'imagino de protagonista d'un capítol antològic de Mister Bean (..i si no ja us ho explicaré...)

1 comentari:

Anònim ha dit...

No et preocupis, ja veuràs com t'anirà... regular, no et vull enganyar, però tothom té paciència amb els principiants.
Deixa de preocupar-te tant, i explica que tal la cerveseta i les musclos.

Els de la primera estem amb tu. Ànim