16 de jul. 2007

Noies de revista



Avui, en sortir de l'estació les he vist allà altre cop. Me les trobo de tant en tant, un parell o tres de vegades al mes. Solen ser dues o tres dones, encara que em sembla recordar que algun cop hi havia un home també. Reparteixen revistes. Fins aquí res d'extrany perquè a les inmediacions de les estacions és normal trobar això a primeres hores del matí. La diferència és que elles te l'ofereixen i et diuen "Contra ETA". La veritat és que no sé quin tipus de revista és, si és panfletària, de denúncia social, ideològicament esbiaixada, d'informació, d'alguna associació humanitària,.. . Tampoc m'importa, però sempre m'havia semblat que aquesta frase era un "esquer" massa fàcil perquè la gent l'agafés. He de confessar que algun cop, en comptes de declinar l'oferiment negant amb el cap o passant impertèrritament de llarg, se m'havia ocorregut que un dia diria, ho sento, però és que jo hi estic a favor. No perquè fos veritat, evidentment, sino com a protesta per aquesta invasió tan incòmode a aquelles hores del matí. Òbviament no ho he materialitzat mai, són pensaments estúpids que tots tenim un moment o altre, però aquest em venia sovint...

El cas és que potser no tenien massa èxit perquè avui, en sortir de l'estació, estaven altre cop allà, amb el mateix somriure a la cara, repartint les mateixes revistes, però alguna cosa havia canviat. Avui deien: "Contra Bush!"

-------------------------------------------------------------------------------

Parlant de coses surrealistes, he descobert un blog curiós (si més no entretingut) aquí . Per cert, algú endevina el perquè de la foto?