5 de jul. 2007

Transversalitats



Recull de coses que m'han cridat l'atenció últimament (Calaix de Sastre):

-A la presentació del projecte cultural que Caixa Manresa fa al Monestir de Sant Benet de Bages (que inclou l'edifici històric, museu, espai gastronòmic i escola de cuina de Ferran Adrià) van presentar el seu director com a "GERENT TRANSVERSAL". Em vaig quedar a quadres: Després de les paraules Integral (serveis integrals- una manera com una altra de dir que es fa una mica de tot-, menjar integral :-) light i sinèrgia, ara sembla que la paraula comodí de moda és transversal. Home, que hi hagi un eix transversal em sembla lògic perquè té una traslació directa al mapa molt evident, però un gerent transversal, què representa que és? Un tipus superior de gerent? Un gerent tastaolletes? Si el que volien era destacar que era un càrrec que havia de fer front a la direcció d'àrees molt diverses entre sí, haver-li posat, no sé, un nom en anglès, tipus General Manager,que vesteix més... Hores d'ara més d'un gerent deu pensar: i aquest què carai fa per ser transversal que no faci jo?


- Fa uns dies, a la secció de notícies (visiteu-la, no té desperdici) vaig posar un link a un missatge que es va estendre per la red sobre el final de Harry Potter, on es deia que un dels personatges principals moria en mans de Valdemort. Doncs bé, l'altre dia, a les notícies de la TV van dir que aquest rumor era fals i que tot era obra d'un professor que volia demostrar la potència de la red i fins a quin punt els rumors viatgen ràpidament i tenen repercussió a qualsevol part del planeta...


- A veure quan els del BBVA corregeixen l'error en el missatge que surt quan has tret diners: "La seva entitat d'estalvi non carregarà cap comissió a aquesta operació."

Fa molts anys ja que la veig. A ningú se li ha ocorregut canviar-ho? Tant difícil és?
Fa mal als ulls.