7 de juny 2007

Convalescent però indignat


Avui m'han tret dos queixals del seny (si, a aquestes alçades!) i estic una mica estabornit. Ho he fet per la Seguretat Social-després d'esperar un any i mig, això si- i la veritat és que ha anat molt bé, ha sigut ràpid, professional, i sense dolor. És ara, quan l'anestèsia deixa de fer efecte, que em comença el dolor de veritat. Però ja tinc un arsenal de medicaments per mitigar-ho. Estic content perquè sóc molt aprensiu i no he fet cap numeret, al contrari de l'últim cop que vaig entrar en un quiròfan, que abans que em toqués ningú em vaig desmaiar i les infermeres no aconseguien despertar-me.No m'allargaré massa perquè em convé estar assegut en un lloc còmode. Només comentaré un parell de coses: la primera, que m'ho han explicat les simpàtiques infermeres de la Clínica, que la persona que li tocava operar-se abans que jo, en veure que s'hauria d'estar allà unes hores, ha dit que havia de marxar a treballar, i tota emprenyada ha marxat. Amb el què costa que t'agafin a la sanitat pública i llavors resulta que tenia coses a fer,
la dona. En fi, ara fins d'aquí un altre any és possible que no li toqui...

I la segona apreciació, i per la qual dic que estic indignat, és la notícia que apareix al peu de la pàgina, a la selecció de notícies, sobre la farmacèutica Pfizer i les morts de nens a Nigèria. Empresa que per cert, té la seu a Barcelona molt a prop de la feina i cada dia en anar a treballar veig els seus executius impecablement vestits entrant i sortint. És indignant, jo crec que la societat s'ha de rebel.lar contra aquestes coses d'una vegada. És clar que hi ha interessos molt importants que es mouen aquí.

Per cert, he buscat la notícia exacte a diversos diaris electrònics: El Periòdico, El País, El Mundo, 20 minutos, i m'ha cridat poderosíssimament l'atenció que a la web de La Vanguardia no hi hagi ni rastre de la notícia, que és de fa pocs dies. En fi, es veu que per al Grup Godó hi ha altres prioritats (atacar el tripartit, els moviments a La Caixa, el barça,...)

Un dia, quan em trobi més bé, comentaré alguna cosa sobre el tema del Memorial Mauthausen (hi ha un link a una pàgina de TV3 a la secció notícies) que té implicacions personals.