5 de juny 2007

La primera vegada

Avui és un d'aquells dies que pots dir que fas una cosa per primera vegada. A la meva edat ja no són tantes les ocasions en què això succeeix. És una sensació agradable. Avui començo el meu blog.

És curiós perquè la meva perícia en moure'm en espais virtual-tecnològics és molt baixa (una manera fina de dir que sóc un negat amb els ordenadors, "ordinadors" en diuen al meu poble) per això també serà un repte emocionant anar aprenent coses sobre el món d'internet a mesura que el meu blog vagi creixent.

Hauré de demanar consell a algun amic que estigui més posat en el tema, en unes setmanes segur que això tindrà més bona pinta, i espero (que no prometo) actualitzar la criatura amb regularitat (aquí no m'atreveixo a posar "sovint") En un altre post explicaré el perquè del nom del blog i el perquè m'he decidit a començar-lo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

BENVINGUT!!!! al mon dels logs virtuals..jejeje..juvat vivere..això t'ho havia d'escriure a una samarreta,oi? ;)

Molt bona la poesia! permitidme una vez más..

ES UNA TARDE MUSTIA Y DESABRIDA!

Llarga vida el teu blog!